2016. szeptember 10., szombat

I'm back!!!!

Sziasztok!
Mint a bejegyzés címe is sugallja, egy újabb visszatérésre készülök! Tudom, ezt mondtam kb. 8 hónappal ezelőtt is... és kb 2 hónapnyi életjel után ismét hirtelen eltűntem!
Az utóbbi pár hónap igazi élettapasztalatot jelentett a számomra.( ne féljetek, nem tartok egy kisebb előadást a problémáimról! :) ) Csupán az történt, hogy megtanultam, mennyire fontos az, hogy ragaszkodj ahhoz, ami és aki vagy! Hogy ne hagyd, hogy a körülmények, és esetleg egyes emberek lehúzzanak magukkal a mélybe annak gyanánt, hogy megváltoztassanak! 
Így, lassan 24 évesen megtanultam, hogy az életkor nem jelent semmit sem! Ugyanúgy élvezned kell az életet, mint tinédzserkorodban, és annak élni, amit igazán szeretsz! Mondjon bárki bármit, legyen bármilyen ciki is ilyen idősen, egy komoly végzettséggel és munkahellyel a kezemben írni, én szeretek élni a fanfiction világában és ebben a nagyszerű műfajban "alkotni"!  Abban a műfajban, ami lassan kihalófélben van (mármint ami a Forma-1-ről és Sebről szóló történeteket illeti). Ezért is ragaszkodom ismét ahhoz foggal- körömmel, hogy befejezett legyen az Érzelmek Háborúja: hogy kicsit életben tartsam azoknak az olvasóknak a reményeit és az igényeit, akik szívesen olvasnak Sebastian Vettel sztorikat! :)
Hamarosan jelentkezem a legújabb résszel! Bízom abban, hogy akik év elején bátorítottak a folytatás mellett, ezúttal is "fogják" majd a kezemet.
puszi
Reny

2 megjegyzés:

  1. Szia! Èn règóta követem a törtèned bár eddig nem irtam kommikat! De nagyon örülök hogy folytatod!! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Örülök, hogy ezúttal meggondoltad magad és biztatásként írtál néhány szót :) Továbbra is kellemes időtöltést a részekhez :)

    VálaszTörlés