2016. január 6., szerda

Közlemény

        Kedves Mindenki!
     Elsősorban szeretnék mindnyájatok számára erőben, egészségben, szeretetben és álmok megvalósulásában gazdag 2016-os esztendőt kívánni!
     Másrészt pedig szeretnék bejelenteni egy esetleges visszatérést a Forma-1-ről, különösen Sebastian Vettelről szóló fanficok világába. Az én esetleges visszatérésem.
     Tavaly május volt az a hónap, mikor utoljára frissítés került fel az oldalra. Az eltűnésem óta végleg elbúcsúztam a sulitól, lediplomáztam és most dolgozom. Sok újdonság lépett be tehát az életembe, mondhatni, hogy felnőttem. Más ember lettem, de egyes dolgok iránt az érzésem nem változtak: ilyen a Forma-1 iránti rajongásom. Rendszeresen éreztem azt, hogy valami hiányzik az életemből. Ez pedig az írás! S ez akkor ütött szöget a fejemben, mikor a karácsonyi takarítás közben a kezembe nem akadt az Érzelmek háborújának egyik részének vázlata. Bánt az, hogy hónapokkal ezelőtt csak úgy bedobtam a szekrényem mélyére a papírokat és a filctollat, mely mindaddig a hűséges cimboráim voltak, főként esténként. Rájöttem, hogy ez az, amivel leginkább foglalkoznom kell a szabadidőmben. Be kell fejeznem, amit elkezdtem évekkel ezelőtt! Annak ellenére mondom ezt, hogy tisztában vagyok azzal, hogy nem az enyém a legjobb történet, nem az enyém a leginkább szemet gyönyörködtető blog, nem én vagyok a földkerekség legjobb fanfic írója.Már régóta halogatom az esetleges visszatérést, de úgy igazán csak most szántam el magam. Történet nincs olvasók nélkül, mint ahogy folytatás sem. Oldalra kifüggesztettem egy szavazást, amire várom a pozitív vagy negatív válaszaitokat. Szeretném, ha úgy szavaznátok, ahogy valóban éreztek! S, hogy lássátok, nem csak mellébeszélek, itt egy kép, ami bizonyítja, hogy nekiláttam a munkálatoknak:

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Juuj! De jó! :) Tudod eddig is olvastam a történetet, de mindig hiányoltam a befejezést. Szerintem fantasztikusan írsz és meg kell hagyni, nem egy sablontörténet. Mindenképpen olvasni foglak!
    Florrie

    VálaszTörlés
  2. Szia.Én nagyon várom hogy folytasd.Ha eddig türelemmel vártam most is így lesz :D ugy hogy jöhet a folytatás :D
    Adroca

    VálaszTörlés