2013. december 31., kedd

Boldog Újévet!

Sziasztok!
Elérkezett hát 2013 utolsó napja is. Egy olyan évet zárhatok le személy szerint, mely elég gyorsan elillant. Emlékszem, hogy a családdal nemrég koccintással köszöntöttük a 2013-as évet, aztán ma éjjel pedig egy új év köszönt majd ránk. Voltak szomorú, és felemelő pillanatok szép számmal, mint ahogy az lenni szokott, de összességében jó évet zárhatok, hiszen nagyon úgy néz ki, hogy legjobb barátnőmnek köszönhetően összejöhet életem legnagyobb álma: jövőre élőben szoríthatok Sebastiannak a magyar pályán!
Én kívánok Nektek egy sikeres, nagyon boldog 2014et, akinek ez az év szomorú eseményeket hozott, azoknak szebb évet, akik pedig meg voltak elégedve az utóbbi 12 hónappal, azoknak pedig csak azt tudom kívánni, hogy a következő 12 hónap is csak ilyen legyen!
Tudom, sokszor elmondtam már, de tényleg nagyon köszönöm a Ti visszajelzéseteket minden egyes részhez, hiszen valljuk be, ha Ti nem látogattok el rendszeresen az oldalra, akkor már rég abbahagytam volna az írást! A felkerült 14 részhez összesen 38 komment jött, ami nagyon boldoggá tesz engem. Hálás vagyok a több, mint 10 ezer oldallátogatónak, a számtalan pipának, és csak remélni tudom, hogy ezek a számok 2014-ben csak növekedni fognak!
Tartsatok velem 2014-ben is, én itt leszek!
UI: lejjebb görgetve pedig  még megtaláljátok a legutóbb felrakott fejezetet :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése