2013. június 12., szerda

First award

Sziasztok! :)
Tegnap nagy meglepetés ért engem: a blog megkapta az első díját :)
Köszönöm szépen a kedvességet Hannának (http://f1-vettelandhanna.blogspot.ro/)  
Nem igazán számítottam arra, hogy mindössze 1,5 hét és 2 bejegyzés után díjat fogok kapni, de köszönöm szépen mégegyszer :)



Szabályok:

1.Írj magadról 11 dolgot!

2.A jelölő minden kérdésére őszintén válaszolni kell!

3.Tegyél fel te is 11 kérdést a saját jelöltjeidnek.

4.Küld tovább 11 embernek! (Akitől kaptad az alap, hogy nem lehet visszaküldeni)




MAGAMRÓL:

1. Általános orvosi assztisztensképzőre járok

2.Életkorom 20

3. 5 éves korom óta nézek Forma-1 et

4.Sebastian Vettelen kívül még Kimi Räikkönen-nek és Nico Hülkenbergnek szurkolok

5.Diplomázás után szeretnék Finnországban dolgozni

6. Szeretem a focit

7.Kedvenc teniszezőm Roger Federer és Novak Djokovic

8. Kedvenc városom Barcelona

9. Szeretem a romantikus regényeket

10.A suliban a földrajz volt a kedvenc tantárgyam

11. Szeretek tollasozni




VÁLASZOK:

1.Hova mész nyaralni?

Idén ez sajnos kimarad :(

2. Mi volt életed legcikibb sztorija?

Órákon át tanultam egy 4 oldalas leckét történelemnél, másnap jelentkeztem is felelni, mire a tanár azt modta, hogy nem ez a lecke volt mára feladva :$

3.Miért szeretted meg a Forma 1-et?

Őszintem megmondom, hogy nem emlékszem. Nagyon kicsi voltam, mikor elkezdtem nézni, valószinűleg azért, mert apáék is nézték.

4.Találkoztál-e már a kedvenc pilótáddal?

Egyenlőre még nem volt lehetőségem erre.

5. Voltál már a Hungaroringen?

Nem, de jövőre mindenképpen szeretnék eljutni :)

6.Mióta nézed a Forma 1-et?

5 éves korom óta

7.Mikor kezdtél el blogot írni?

2011 őszén

8.Hányas a szerencseszámod?

Nem hiszek a szerencseszámok erejében.

9.Van valamilyen Forma 1-es dolgod? (póló, kulcstartó, stb..)

Van egy Vetteles csészém és egy Kimis könyvem.

10.Olvasol jelenleg valamilyen könyvet? Mi a címe?

Jelenleg nem nagyon van időm könyvet olvasni.

11. Milyen poszterek vannak a szobád falán?

Leginkább Forma-1-es poszterek, de van egy poszterem a kedvenc zenekaromról, énekesnőmről és a kedvenc focicsapatomról is




Kérdéseim

1. Mi a legnagyobb féltve őrzött álmod, melyről senki nem tud?

2. Miért annak a pilótának szurkolsz, amelyikről blogot vezetsz?

3.Kinek a koncertjére mennél szívesen?

4. Mi a kedvenc szabadidős tevékenységed?

5. Ki volt a példaképed gyerekkorodban?

6. Milyen idegennyelvet beszélsz?

7.Hittél gyerekkorodban a tündérmesékben?

8. Mi volt az eddigi legnagyobb butaság, amit elkövettél?

9.Ki az a személy, akire akár az életed is rábíznád?

10. Ha lenne lehetőséged, segítenél az árvízkárosultakon?

11. Szerinted lesz valaha is a világon béke?




A blogok, ahová továbbköldöm a díjat:











1 megjegyzés: